Verzenden en retourneren

Bij ons zijn onze klanten even belangrijk als onze producten. Daarom worden alle bestellingen met de grootste zorg en aandacht verwerkt. Mocht er onverhoopt iets zijn waardoor je niet helemaal tevreden bent, neem dan contact met ons op.

Verzenden

Als je een order hebt geplaatst, wordt deze uiterlijk de volgende werkdag verwerkt. De pakketjes worden op werkdagen verzonden via PostNL (Nederland) of DHL (België & Duitsland) en de levertijd is gemiddeld 1-2 werkdagen. De status van je bestelling kun je bekijken in je account.

Verzendkosten in Nederland is € 3,99. Gratis verzending in Nederland vanaf € 40. Verzendkosten in België & Duitsland is € 9,99 of € 3,99 vanaf € 40 en gratis verzending vanaf € 80.

Retourneren

Heb je je bestelling ontvangen en ben je over 1 of meerdere artikelen niet tevreden? Bij ons kun je binnen 14 dagen vanuit Nederland, België of Duitsland een bestelling retourneren. De kosten voor de retourzending betaal je zelf. Een retouraanvraag kan je doen door contact op te nemen via de contact knop rechtsonder op de website.

Let op: artikelen die geretourneerd worden, dienen te verkeren in originele staat. Verpakking, kaartjes en het materiaal hoort in goede orde (nieuwstaat) te zijn, anders kunnen wij het item niet accepteren voor een retournering. Zodra wij je retourpakket hebben ontvangen, zullen we deze in behandeling nemen. De verwerkingstijd is circa 14 werkdagen na ontvangst.

Let op: het is momenteel niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd voor een terugstorting van het aankoopbedrag. Als je een ander artikel wenst, dien je hiervoor zelf een nieuwe bestelling op onze webshop te plaatsen.

Vragen

Voor vragen omtrent geplaatste bestellingen, kun je contact opnemen via onze klantenservice. Wij informeren je graag over de huidige status van je bestelling!

Zepig maakt gebruik van cookies  x